Frikom dobitnik priznanja za najbolju kampanju

  • 04.11.2021.

Kompanija Frikom dobitnik je priznanja za najbolju kampanju u kategoriji Pojedinačni radovi - Digital influenser marketing, na sedmom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021.

Macho Grmi  kampanja u okviru koje su predstavljeni novi proizvodi – Macho Sandwich, Macho čaša čokolada i Macho čaša bela čokolada ostvarila je izvanredne rezultate po svim bitnim parametrima i još važnije, uspela je da približi Macho brend mlađoj populaciji.

„Kad smo počeli sa radom na ovom projektu, imali smo dva cilja na umu - snažnije pozicioniranje Macho brenda na tržištu i predstavljanje osveženog portfolija ciljnoj grupi. Sa sigurnošću i velikim zadovoljstvom mogu da kažem da je ovo priznanje svojevrsna nagrada za uloženi trud i rad svih zaposlenih iz kompanije. Ova osvojena nagrada nam je od posebne važnosti jer je uspeh koji smo postigli prepoznat ne samo kod potrošača već i stručnog žirija“, izjavio je Miodrag Marinković, marketing menadžer za sladolede.

Pored mladih koji sebe nazivaju „generacijom Z“ i stručnog žirija, priznanje uspešnosti kampanje stiglo je i iz poslovne zajednice, i to od predstavnika kompanije Google, na nedavno održanom FMCG Brand forumu, koji je u okviru svoje prezentacije, istakao Macho kampanju kao izuzetno upečatljivu.

Cookie policy

Da bi naša internet stranica ispravno funkcionisala, kao i da bismo stalno unapređivali Vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće: tehničke/nužne, analitičke i marketinške. Klikom na “Podešavanja” možete postaviti njihova ograničenja. Više informacija potražite u našoj Politici kolačića.

Izaberite kolačiće na stranici

Omogućite ili onemogućite našoj internet stranici upotrebu kolačića opisanih u nastavku:

Podešavanja Prihvatam sve Ok!